Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

helpt acupunktuur echt om van een verslaving af te komen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Acupunctuur hoort bij de alternatieve geneeswijzen. Je moet er open voor staan en de werking is grotendeels gebaseerd op suggestie. Wetenschappelijk onderzoek naar acupunctuur heeft weinig opgeleverd. http://www.skepsis.nl/acupunctuur.html

Zelf helpt bij mij acupunktuur wel ik heb neuropatie en het word minder en het kan helpen, zoals mijn acupunkturis zegt om het dak hoger te krijgen.

het kan een ondersteunende methode zijn, maar alleen door acupunctuur is nog niemand van zijn verslaving afgekomen. junken zouden dan hele andere naalden gebruiken :)

Acupunctuur ie niet zaligmakend, maar het helpt je wel. Je moet natuurlijk wel zelf willen.....

Nee, niet bij mij, mijn schoonzoon en dochter. We hebben alledrie geprobeerd om zo van het roken af te komen, helaas geen succes.

Het zou kunnen met 25% accupunctuur en 75% wilskracht!

Acupunctuur, samen met de mens, brengt genezing/heling. Acupunctuur alleen is geen wondermiddel. Je zult er zelf ook het eea voor moeten doen/laten, zo ook in de reguliere geneeskunde.