5 HTP werkt positief in geval van depressie, bezorgdheid en paniekaanvallen. Vervolgens beïnvloed 5HTP een aantal elementen van slapen. De kwaliteit van het slapen wordt hiermee verbeterd, zowel de duur van droomstaten (REM) als ook de diepte van de slaap. Uit verscheidene studies is gebleken dat mensen die 5HTP namen beter uitgerust wakker werden.

Misschien helpt het iets, maar volgens mij kan je beter naar een psycholoog of psychiater voor hulp. geloof namelijk niet dat zo'n pilletje al je problemen oplost..Jij wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi antwoord, en tegenvraag. +
Zoals veel medicamenten is ook 5-HTP een middel wat op de psyche werkt.
Afhankelijk van de klachten zou het kunnen werken. Je omschrijft de psychische klachten niet met name, dus een antwoord is er niet te geven op jouw vraag.