Als er een orthopedendiploma aan de wand in zijn spreekkamer hangt met zijn naam erop, maar zonder een stempel van IKEA.

Toegevoegd na 5 minuten:
U begrijpt dat mijn boodschap is dat elke orthopeed in een NL ziekenhuis veel van knieen afweet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een orthopeed verstaat zijn vak dus ook knieen. Hij of zij is hiervoor opgeleid en volgt alle vernieuwingen en onderzoeken op dat gebied.
13 jaar geleden
omdat een orthopeed daar voor geleerd heeft...
het is niet te vertrouwen wanneer deze arts je bij hem thuis uitnodigt, en aan de keuken tafel je knieen gaat bekijken...
en anders ga je naar een universitair ziekenhuis toe...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer genoeg zitten in sommige ziekenhuizen orthopeden die denken dat ze overal verstand van hebben je kan ook googlen en rond vragen wie er ervaring heb met een arts soms zit je beter bij een instantie in utrecht zit onder het stadium ook een hele goede weet even niet hoe die heet maar als je dat wil weten kan ik er achter komen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb begrepen dat de Maartenskliniek ter zake goed aangeschreven staat. Ze schijnen uit het hele land daar naar toe te gaan. Ze zitten in Nijmegen en in Woerden (in het Hofpoortziekenhuis).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je zien aan het diploma wat deze orthopeed heeft. Natuurlijk ook als hij je veel informatie kan geven, bij een eerste gesprek natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt aan de huisarts vragen wat zijn ervaringen met de orthopeed is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door zelf een expert te zijn op dat gebied. Dan kun je zijn kennis testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een belangrijk criterium is het aantal uitgevoerde behandelingen. Je mag verwachten dat een specialist met meer ervaring met specifieke behandelingen daar beter in is dan iemand die iets dergelijks slechts enkele malen per jaar uitvoert. Informeer eens bij je zorgverzekering.