Arnicazalf helpt heel goed tegen blauwe plekken en bulten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

de creme van a vogel

Toegevoegd na 1 minuut:
verkrijgbaar bij het kruidvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die zijn er arnica zalf maar je kan ook gewoon een ijszak opleggen daarmee gaan blauwe plekken ook gauw weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arnica en koelen. Helemaal goed! +
Ja, bij een blauwe plek smeer ik altijd met boter. De volgende dag is de bult en de blauwe plek veel minder zichtbaar en veel minder pijnlijk. Het maakt niet uit wat voor boter, en het is bijna overal aanwezig, en bovendien niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan hiridoit kopen bij je apotheker en het 3 maal per dag op smeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vallen en stoten creme van VSM
werkt goed!