Naam van het spel wat lijkt op Zwaarden en sandalen?

Een lange tijd geleden speelde ik Zwaarden en sandalen, ik kan me heugen dat ik toen een spel vond wat er exact zo uit zag, maar alleen dan in plaats van zwaarden waren het zelf gemaakte wapen en was het in plaats van in een stad in een moderne buurt. Hoe je het spel speelde was 1 op 1 hetzelfde. Ik kan het spel niet weer vinden. Kan iemand helpen

Bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Dit spel kent meerdere verschijningsvormen. Waarschijnlijk heb je één van de varianten gespeeld. Maar de beschrijving van "Zwaarden en sandalen 2" komt het meest overeen met jouw beschrijving.

Zie ook deze tekst, afkomstig uit de vermelde bron:

Zwaarden en Sandalen, wie kent deze overbekende spellenserie niet? Op Speeleiland kun je je helemaal uitleven met bijvoorbeeld de gladiatoren uit het Romeinse Rijk, of met Middeleeuwse ridders. In ieder spel beleef je weer een ander avontuur, waarin je zowel je vechtkunsten als je strategische inzicht moet gebruiken. Het leukste Zwaarden en Sandalen-spel is Age of War. Hierin ontwikkel jij je door de tijd heen, en stel je troepen samen om de tegenstander te verslaan. Ook kun je zwaarden en sandalen 2 spelen op Speeleiland: De basisprincipes van Zwaarden en Sandalen II zijn hetzelfde gebleven: maak je eigen gladiator, en verdeel hierbij zijn 'skills' precies zoals jij dat wilt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb alles al bekeken van Spele.nl tot speeleiland.nl maar staat niet tussen zwaarden en sandalen....