Volgend op een eerdere vraag: welke partijen zitten er achter Brand New Day

Ik heb op de site van Brand New Day gekeken maar daar staat alleen dat BND eigendom is van drie vennoten, alle drie BVs.
Maar welke partij met centen zit er achter BND? Als je daar een contract sluit, welke partij staat dan financieel garant voor het niet failliet gaan van BND?

Andere vraag was: http://www.goeievraag.nl/vraag/eenbeleggingsfonds-grote-spreiding.95263

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens de Kamer van Koophandel heeft Brand New Day N.V. (als hoogste concernrelatie) 6 bestuurders (Velsink, Bagijn, Schipper, Graafland, Schap en van Beusekom). Die zijn op de site ook terug te vinden. Wie de aandelen van de N.V. heeft, kun je niet zien.
De heren Schaap en Bagijn hebben 10 jaar geleden ook al BinckBank opgericht, hebben dat een paar jaar geleden verkocht en zijn opnieuw begonnen.
Ik weet het niet, maar vermoed dat ze hun benodigde geld gewoon van de kapitaalmarkt halen (Bedrijfsomschrijving KvK :Het verrichten van alle soorten werkzaamheden op het gebied van financiële dienstverlening)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, en juist dat stuk wat je niet weet, maar vermoed, is hetgeen ik nu ook graag zou willen weten...