Spulletjes verkopen op marktplaats (en natuurlijk wel je eigen) :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet op goede vraag zitten maar tijd besteden aan je huiswerk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet.
Geld verdienen zal altijd tijd kosten (tenzij je toevallig het winnende staatslot hebt, maar dat is dan geen geld verdienen, maar geld krijgen).

Gezien je leeftijd denk ik dat je misschien een folderbaantje kunt nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga lekker zingen. Justin Bieber heeft op die manier ook zijn eerste centen verdiend.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
elke ochtend de krant gaan bezorgen, je verdient best een leuk centje en je hoeft er niet veel tijd aan te besteden

Toegevoegd na 16 minuten:
of je gaat bedden uittesten ..kan je slapend rijk worden...ook een mogelijkheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar vallen veel mensen over het idee pokeren.

Tuin onderhoud kan ook goed geld opleveren, alsmede glazen wassen. Zeker gezien het normale uurloon voor een 15 jarige is tuinonderhoud een goede. (Ik kreeg normalitair rond de 25 gulden voor een voortuin schoffelen & gras maaien, 1 a 2 uur werk). nu zou 20 euro een redelijk bedrag zijn

Hoofdzaak: Zorg ervoor dat wat je doet, goed gedaan wordt.

Tweede hoofdzaak: Je wordt niet zomaar snel rijk; Nagenoeg iedereen moet keihard werken om geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 15 jaar bent is het wel mogelijk om geld te verdienen, maar over de hoeveelheid zou ik me maar geen illusies maken. Tenzij je een gat in de markt ontdekt en handig gebruik weet te maken van internet om je handel op te zetten. Maar vergis je niet, ook dat kost tijd. Alles kost tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kende iemand die rond de 16 was en een eigen webwinkeltje had en daar ook nog mooi aan verdiende ook. hij importeerde goedkoop elektronica uit china en verkocht dat met winst in nederland. hij verdiende er naar zijn leeftijd gezien echt zeer goed mee.

misschien is dat iets voor jou. het vergt denk ik wel een goede ondernemersgeest en creativiteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel iedeen, maar die mag ik niet noemen.

Wat heb jij voor bijzonders dat je denkt veel geld
te kunnen verdienen zonder dat het tijd kost?

Als je dat weet, dan heb je kans dat het lukt.

En anders zul je - net als iedereen - gewoon hard
moeten werken voor je centjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze vraag al vaker voorbij zien komen, van 15 jarigen, zoek eens in het archief.
Vanzelf wordt niemand rijk, tenzij hij een lumineus idee heeft, en daar hard mee aan de slag gaat, of de lotto winnen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan je ouders geld vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag lijkt een beetje op het liedje 'Leven zonder angst' van Brigitte Kaandorp. In de bronvermelding zit de link zodat je 'm eens kunt horen. Dan snap je misschien wat ik bedoel.

Je kunt wel geld willen verdienen zonder dat het veel tijd kost, maar met je leeftijd is dat gewoon onmogelijk.