Wie kent er een goed budgetteringsprogramma?

Ik ben op zoek naar een tooltje waarin ik mijn banksaldo kan invoeren, alsmede een aantal transacties die ik binnenkort verwacht, waarna een overzicht volgt met het te verwachten saldo op elk van de transactiedata.
Liefst ook met een grafiek.

Programma moet gratis zijn en veilig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

er zijn verschillende gratis programma's te vinden.
Deze heb ik wel eens gebruikt. Werkte prima.

http://www.grootgezin.nl/budget260101.php

(hoef je geen groot gezin voor te zijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Excel.

Maak zelf een tabblad met overzicht van je inkomsten en uitgaven door de komende tijd per maand weergegeven.

Per post kun je dan op een ander tabblad meer informatie kwijt. Bijvoorbeeld over wat het precies inhoud, rekeningnummer etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is Yunoo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ING hebt kan je sinds kort TIM gebruiken. Eerste jaar gratis.