Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan er bij de ING bank telefonisch een stornering aangevraagd worden?

Zoja; wie is zo aardig om me dat nummer even te posten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
937

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit heb ik gevonden bij ING klantenservice:

Er is onterecht een incasso bij mij afgeschreven. Wat kan ik doen?
Binnen de terugboekingstermijn kunt u een onterechte incasso zelf terugboeken in Mijn ING.

Heeft u geen Mijn ING, dan kunt u contact opnemen met de Klantenservice: 0900 0933 (10 cent per minuut. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Geen recht op terugboeking of is de terugboekingstermijn verstreken? U kunt bij het bedrijf of de instelling dat bij u heeft geïncasseerd een klacht indienen als u denkt dat het incasso toch onterecht was.

Heeft dat geen succes, vul dan onderstaand formulier in of neem contact op met de Klantenservice: 0900 0933 (10 cent per minuut). Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alleen automatische incasso's kun je storneren.
Dat kun je evt. ook zelf doen als je over een Internet-account beschikt bij de ING.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding