Kan er bij de ING bank telefonisch een stornering aangevraagd worden?

Zoja; wie is zo aardig om me dat nummer even te posten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit heb ik gevonden bij ING klantenservice:

Er is onterecht een incasso bij mij afgeschreven. Wat kan ik doen?
Binnen de terugboekingstermijn kunt u een onterechte incasso zelf terugboeken in Mijn ING.

Heeft u geen Mijn ING, dan kunt u contact opnemen met de Klantenservice: 0900 0933 (10 cent per minuut. Bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Geen recht op terugboeking of is de terugboekingstermijn verstreken? U kunt bij het bedrijf of de instelling dat bij u heeft geïncasseerd een klacht indienen als u denkt dat het incasso toch onterecht was.

Heeft dat geen succes, vul dan onderstaand formulier in of neem contact op met de Klantenservice: 0900 0933 (10 cent per minuut). Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alleen automatische incasso's kun je storneren.
Dat kun je evt. ook zelf doen als je over een Internet-account beschikt bij de ING.