Mag je baas het verbieden om je water te laten drinken aan de kassa in de supermarkt?

Sinds enkele dagen mogen wij, de caissières, niets meer drinken aan de kassa. Vroeger mocht enkel water, plat of bruis, maar geen fris of energy drinks of dergelijke. Hun reden is dat er in de Belgische Wetgeving staat dat men niet mag drinken, ook geen water. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Volgens mij kan een baas dat verbieden. Daarom zijn er pauzes. In je pauze kan je dan wat drinken en even naar het toilet.