Hoe werkt ook weer het importeren van mijn rekeningen. Ik zie hier geen button voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarin?? In Grote Beer, In Exact? Wat een duistere vraag!

Antwoorden (2)

Ik ben op dit moment kasboek software aan het uit te proberen (zie link)
Die vraagt me ook om rekeningen te importeren.
In ieder geval de banken die samenwerken met die software (de grootste)...hebben die mogelijkheid.
Bij ' verrichtingen' kan je de geschiedenis van de verrichtingen opvragen....en bij mij staat de optie 'exporteren'
Wel , je kan dat downloaden in een map die je aangemaakt hebt ...en dan krijg je een exel compatibel bestand.
Bij mijn software moiet ik gewoon op importeren drukken...en een wizzard doet de rest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Yunoo is het importeren heel eenvoudig. Meer informatie vind je op de help-pagina's