Hoe zet ik een prijzenspel op?

Commercieel:

Een vriend van me wilt een betaalde online loting opzetten, Nu is echter het probleem hoe hij de betaling moeten regelen. De promotieplannen heeft hij al. Moet dit met een telefoon of is er een andere mogelijkheid?

Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor dat je vriend een hele website gaat bouwen, zou hij eerst eens contact moeten opnemen met het ministerie van Justitie. Ik denk dat dit helemaal niet mag, en als het wel mag, zul je in ieder geval een vergunning moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm wordt moeilijker dan hij dacht, dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Je kan niet zo maar een loterij opzetten. Er zijn wettelijke bepalingen hiervoor. Maar betalingen kun je via de bank met onder ander idee doen credit kaart en bankkaart
ronron1212
13 jaar geleden
Ik zou eerst maar eens proberen een vergunning te krijgen - waarschijnlijk hoef je dan niet verder na te denken :-(