Is het ook mogelijk om een webwinkel of iets dergelijks op te starten waarbij je zelf geen groot financieel risico loop?

Dus wat je naast je werk als hobby erbij doet.
Wat voor bedrijf zou je dan kunnen kiezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Tuurlijk kan dat. Je hebt dan waarschijnlijk ook wel minder omzet (als je het als hobby doet)

Je kan zelfgemaakte spulletjes verkopen. Of als je niet zo handig bent spulletjes doorverkopen.

Lees de info op de link eens door:

http://www.webwinkel-beginnen.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor. Je kan dan een webwinkel nemen waar je bv alleen amazon producten verkoopt. Je ontvangt de commissie van hun. Zij zorgen voor de producten & prijsstelling.
Kijk naar zogenaamde affiliate partner links op websites. Veel webwinkels bieden de mogelijkheid om tegen commissie hun producten te verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, je bent alleen de kosten kwijt voor Ideal (automatisch betalen) en de kosten van inkopen (voorraad) en het opzetten van de website.
Maar als je de vraag stelt wat voor bedrijf je zou moeten kiezen, dan lijkt me dit geen best uitgangspunt een te starten. Er zijn altijd wel risico's verbonden aan ondernemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een webwinkel huren, dat kost een pak minder en vereist geen grote investering bij de opstart.

http://www.easy-webshop.net is een aanrader.