In december 2011 vier ik mijn 65e verjaardag!

In december 2011 vier ik mijn 65e verjaardag! Waar moet ik doen om de mij toekomende AOW uitkering te ontvangen? Moet ik zelf iets regelen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een half jaar voor je 65ste wordt de AOW-aanvraag automatisch naar je toegestuurd. Mocht je die niet krijgen (ga uit van 5 maanden voor je 65ste), kan je 'm altijd nog aanvragen via de Sociale Verzekeringsbank.

Toegevoegd na 7 minuten:
En er zijn ook nog andere mogelijkheden, zie link:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vóór je 65e verjaardag krijg je hier bericht over. Je hoeft zelf niets re doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is, krijg je vanzelf bericht! Als je 2 maanden voordat je verjaart nog niks gehoord hebt, moet je maar eens gaan bellen.