Wie heeft er ervaring met vereniging eigen huis?

Ik heb een conflict met de aannemer en heb naar ver. eigen huis gebeld wat te doen maar ze wilde me niet helpen daar ik geen lid was.Ben toen meteen lid geworden en weer gebeld.Heb toen mijn verhaal gedaan en degene die ik aan de lijn had vertelde dat ze me door wilde sturen naar de juridische afdeling maar ik moest er wel mee accoord gaan dat gesprek 138.50 ex btw per uur ging kosten.
Heb dit geweigerd omdat ik het niet normaal vind dat je dat moet betalen om alleen al je verhaal te doen en dan pas te horen te krijgen of ze iets voor je kunnen betekenen.Wie heeft een negatieve/positieve ervaring gehad met deze vereniging?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag +1

Het beste antwoord

Ik vindt de VEH een zeer dubieuze organisatie van geldkloppers. Ik heb dus duidelijk alleen maar negatieve ervaringen. Ik heb veel aan ze betaald en niets teruggekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een gesprek met een jurist wel of niet van de vereniging is gewoon kosten. Deze mensen kosten ook geld en moeten betaald worden. Je kan niet een gesprek hebben om te kijken wat of hoe je iets moet doen en niet betalen voor hun tijd.
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik niet met je eens je betaald al geld om lid te worden
als je dan een advocaat nodig hebt als je zaak tot een rechtzaak komt dan kan ik er mee leven als je daaraan moet betalen ,maar toch niet om alleen je verhaal uit te leggen