Bovenstaand verhaal klopt.
Het enige dat ik er aan toe wil voegen is dat de "geringe" vergoeding aan bol niet altijd zo gering is.
Bol.com rekent 0,99 aan bemiddelingskosten per verkocht item + 15% van de verkoopprijs.

Als je dus een product voor 2 euro verkoopt, dan ben je al 1,29 kwijt aan kosten voor bol.com.
Wat er verder nog bij komt zijn verzendkosten. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de frankering van je pakjes. Alleen als bol.com vermoed dat het pakje niet door de brievenbus past, dan krijg je 2,95 tegemoetkoming in de verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:o 15%!
DAT IS ECHT VEEL!

Andere antwoorden (1)

Je maakt een tweedehands account aan.

Je voegt je product toe (bedenk een goede prijs aan de hand van eventuele andere dezelfde tweedehands artikelen.

En wacht......

Als je product verkocht wordt, krijg je een mailtje van bol met een pakbon, dan kan je je spel opsturen naar de koper (pakbon is factuur) als koper heeft betaald aan bol, dan krijg jij het geld min een klein bedrag aan bol voor bemiddeling op je rekening gestort als koper op tijd betaald is dat binnen 4 weken nadat het product is verkocht.