De standaardwerkplek

Voor de standaardwerkplek met 1 medewerker (4 m2), 1 bureau met CRT-beeldscherm (2 m2) en lees-schrijfvlak (1 m2) en 1 kast (1 m2) is dus nog steeds 8 m2 nodig, net zoals in de oude versie (1995) van deze norm.
In de norm staan ook rekenvoorbeelden voor andere typen werkplekken met een andere uitrusting.

Toegevoegd na 24 seconden:
dus: 4 m2 voor iedere werkplek die gewoonlijk langer dan
2 uur per dag door ÈÈn of meer medewerkers wordt
gebruikt, inclusief kantoor-werkstoel Èn
circulatieruimte op de werkplek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Slaapkamer grootte ongeveer.
Kan je al je spulletjes wel redelijk in kwijt.
Veel bedrijfjes zijn vanuit de slaapkamer begonnen