Hoe kom ik aan een lijst met namen van Facility managers van grote bedrijven in Nederland en België?

Voor mijn werk ben ik op zeer korte termijn op zoek naar contactgegevens van hoofd Facilitaire dienst/gebouwbeheer van de meeste grote bedrijven in NL en BE. Budget voor inschrijving bij beroepsorganisaties is er niet. Zoeken via Google helpt, maar duurt zo ontzettend lang om uiteindelijk tot een resultaat te komen…

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Facilitaire dienstverlening wordt vaak ingehuurd. Richt je op de grote detacheringsbedrijven van facilitair personeel en je krijgt met een beetje geluk en weinig moeite een lijst met facilitair managers en de bedrijven waar deze gedetacheerd zijn.

Dat beetje geluk heb je wel nodig, want ik kan me voorstellen dat men niet staat te springen om dit soort info aan ieder willekeurig persoon te verstrekken.
paulus811
13 jaar geleden
Ga naar de site van de Kamer van Koophandel. Deze hebben legio mogelijkheden om je van adressen met contactpersonen te voorzien. Ga branchegericht of regio gericht te werk. Ik geloof dat je iets van 0,15 cent per adres betaald.