Wordt gerecycled. Het komt in ieder geval niet op de markt of in de zak van Max. Daar is het te herkenbaar voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wordt over het algemeen verkocht aan bedrijven die er poetslappen ed van maken. Heeft als voordeel dat de kleding en "vernietigd"wordt, zodat het niet gaat ronddwalen en bovendien kan er ook nog een beetje aan verdiend worden.

Sommige bedrijven sturen de kleding trouwens ook naar ontwikkelingslanden. Er moet dan geld bij, omdat er dan ook nog voor de verschepingskosten betaald moet worden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Bij Albert Heijn word de kleding doorgestuurd naar derde wereld landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weggegooid denk ik