Als ik mijn Lowlands tickets verkoop, worden deze dan ongeldig gemaakt?

Lowlands heeft zgn. "zwarthandel kaarten" ongeldig gemaakt.

Zie ook http://www.goeievraag.nl/vraag/selecteert-lowlands-kaarten-ongeldig.75230

Maar ik heb nu twee Lowlands tickets die ik wil verkopen als ik doorga naar de tweede ronde van The Voice, omdat de audities en repetities net tijdens Lowlands zijn...
Dit zou ik graag met winst doen, want ja, ik ben dom als ik dat niet doe.
Betekent dat dan dat mijn verkochte kaarten ook ongeldig gemaakt kunnen worden?
Of mag een particulier de kaarten wél met winst verkopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ging het goed?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas krijg ik pas volgende week te horen of ik doorga...
Maar voor mijn gevoel heb ik het goed gedaan, wel beneden mijn kunnen, maar dat waren de zenuwen.
De jury leek het goed te vinden, alhoewel ze zich hier niet over hebben uitgelaten. Maar ze keken wel blij!

Het beste antwoord

Ik kan niet naar het concert, mag ik mijn kaartje niet doorverkopen?

Mojo richt zich in principe uitsluitend op personen en bedrijven die op structurele basis kaarten opkopen en doorverkopen en niet op individuele gevallen waarbij kaarten niet voor commerciele doeleinden worden verkocht of doorgegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super, dank je!

Andere antwoorden (3)

Jij hebt je Lowlands tickets in eerste instantie niet gekocht om door te verkopen,je zou immers in eerste instantie er wel naar toe gaan.
Nu er iets tussen is gekomen mag je ze best verkopen,daar is naar mijn weten niks mis mee.
Dat je er winst op wilt maken,tja daar zijn de meningen over verdeeld,ik zou het niet doen,maar hierdoor worden de kaarten niet ongeldig verklaard denk ik,je bent immers een particulier die ze verkoopt.
De kaarten die ongeldig zijn verklaard zijn verkocht door secondary ticketingbureau’s die bewust grotere ge talen in hebben gekocht en bewust voor meer geld verkopen om op die manier meer inkomsten te genereren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang ze er maar niet achter komen gaat het goed, plaats een advertentie op het prikbord in de supermarkt, ik denk dat je ze dan zo kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jouw kaarten legaal zijn, dus niet verkregen via zwarte handel, lijkt er wat mij betreft geen vuiltje aan de lucht. Ik adviseer je wel om niet te proberen er winst aan over te houden. Dat geeft alleen maar een nare bijsmaak voor de evt. kopers. Men gaat dan toch al snel denken, dat je ze speciaal voor de doorverkoop hebt aangeschaft.