Wat zou je allemaal doen, met een miljoen?

Stel je hebt de lotto jackpot gewonnen! Wat zou je met 1 miljoen euro doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (20)

Auto halen; met mijn vriendin op vakantie; familie geld schenken; relaxen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Investeren / rentenieren. Vooral niet uitgeven aan dingen die minder waard worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een huis in het buitenland kopen en daar een nieuwe toekomst opbouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is toch al eens gesteld?

Ik zou het geld op de bank zetten. Van de maandelijkse rente kun je mooi leven. Om de verveling tegen te gaan zou ik wel blijven werken voor 3 dagen per werk. De rest lekker vervroegd weekend.

Toegevoegd op 28-04-2009 15:11:26
per week bedoel ik natuurlijk.

Oh ja en ik zou ipv 1x 3 keer op vakantie gaan per jaar. See the world...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Farstar;

Een ton of twee voor gekke dingen reserveren en de rest zodanig wegzetten dat ik er zo lang mogelijk plezier van heb.

Toegevoegd op 28-04-2009 18:50:39
En ja hoor; wéér een duimpje omlaag voor mijn persoonlijke mening!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze auto kopen:
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=52094&cache=no een week vrij nemen en zeggen dat ik even mijn nieuwe autootje moet uitproberen. Daarna een mooie appartementje kopen wat extraatjes geven aan mensen waar ik om geef. Anoniem aan een goed doel wat geld geven en de rest op de bank zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bank zoeken met 5% rente en gewoon verder leven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik het zo slim mogelijk zou investeren en een financieelplan samenstellen om m'n uitgaven te controleren. ik denk dat het sneller op is dan je denkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat ik een groot deel op verschillende banken zet (bankgarantie=100.000 Euro, dus ik kan niet het hele miljoen bij 1 bank kwijt... teveel risico) en van de rest wat leuke dingen doe.

Misschien dat ik een sabatical opneem (ja, blijf wel werken. Je moet toch iets met je leven he) en dan naar Alaska vlieg, daar een camper koop en een husky puppy voor gezelschap en dan helemaal naar het uiterste puntje van Zuid-Amerika reis.
Daar probeer ik op de boot naar Antarctica te springen om eindelijk die ene grote droom te bewerkstelligen.
Daarna vliegen mijn puppy (die inmiddels al zo'n jaar oud is) en ik naar huis en we leven nog lang en gelukkig....

Ooh... laat die nummers morgen aub goed vallen....
zucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig maakt geld niet gelukkig....?

lol:
Ik had eens drie van de zes cijfers goed, wat denk je?
4 vette euro's gewonnen
ik doe nooit meer mee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag vraagsteller, hij heeft net 1 miljoen gewonnen. Het was toch vraagsteller of niet?

ik zou zeggen: Kweenie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie ik?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was vakkenvuller.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel schat...
1 miljoen? Ik zou een huis kopen in een buurt waar ik niet wekelijks met de dood wordt bedreigd. Het liefste met een stuk grond zodat ik meer honden uit het asiel kan halen om daar een mooi leven te hebben.
Ik zou de niet-verzekerde behandelingen voor mijn ziektes uitproberen, met de hoop dat ik geen pijn meer heb en geen allergiën meer.
En wat over is schenk ik aan een paar goede doelen waar ik 100% achter sta.
Huis met grote tuin: 600000
Behandelingen: 200000
Goede doelen: 3 x 50000
Dan houd ik dus 50 000 euro over, daarvan geef ik een deel uit voor de huur van een mooie luxe boot voor 1 dag voor mijn ouders. En de rest gaat denk ik naar de bank, of misschien koop ik er wel een staatslot van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 dag maar ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, 1 dag... het is een boot die gehuurd is, en dus voor een feestje voor ze. Na 1 dag is het niet meer speciaal, dat vind ik zonde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En een wereldreis , op een cruiseschip, zou dat wat zijn voor ze ? Kom je een beetje van je geld af,hihi
Eén keer leuk feesten/vakantievieren, de rest wegzetten en de rente gebruiken voor leuke dingen, terwijl ik gewoon blijf werken in een beroep waar ik het naar mijn zin heb en me kan ontwikkelen.

Afgezien van het feest en de rente voor leuke dingen dus niet zo anders dan nu, met als verschil financiële zekerheid. Misschien een ander huis (huur, geen koop) zoeken, maar met dat idee speel ik toch al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou die verdien je never nooit niet met de NL lotto, zoek op internet. Als je lottot moet spelen, dan neem je deel aan de DE loote met een hogere uitkering.
Met een miljoen? Dan kan ik eindelijk mijn pensioengat eens verantwoord laten dichtsmeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan Bos afgeven en van de rest een ijsje kopen met drie bolletjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een aapje kopen en hem leren aan iedereen wet willies te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een huis in Nederland (lees Amsterdam) kopen zodat ik ergens kan logeren als ik over ben, m'n hypotheek hier aflossen en de rest voor m'n pensioen wegzetten. (Minus de super vakantie die we met de hele familie gaan hebben)

Toegevoegd op 28-04-2009 16:42:35
Of misschien ook zo'n aapje.... hehehe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een huis kopen, en een nieuwe auto... de rest gaat op de bank, en ga ik gebruiken om verder net wat lekkerder van te leven dan ik normaal zou kunnen.

owja, ik ga studeren in Utrecht en m'n vriend woont in Leeuwarden... als ik daar dan een huis koop, heb ik nog steeds voldoende geld om elke dag heen en weer te rijden =D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paar leuke dingen kopen (huis, auto). Lange vakantie.
Rest zo goed mogelijk vastzetten. Sparen en een beetje beleggen. Aandelen staan laag, dus nu (voor een beperkt deel) instappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een miljoen is natuurlijk best leuk, maar geloof niet dat het je leven helemaal kan veranderen, daar is het gewoon te weinig voor. Persoonlijk zou ik alles in het werk stellen om van dat geld ergens anders (Nieuw Zeeland) een nieuw bestaan op te bouwen. Niks geen overbodige luxe, maar een normaal, rustig bestaan.