Opnamebewijs versus afschrijving op afschrift
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dit moment is er nog geen koppeling mogelijk tussen het kasboek in Yunoo en je lopende rekening (waarvan je geld hebt opgenomen). We zijn dit wel aan het ontwikkelen.
Je kunt wel de transactie splitsen en dan de opname handmatig opdelen in categorieën en omschrijvingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij geef je zelf al het antwoord dmv het trefwoord: kruispost. Als je de opname bij de bank als uitgave boekt en tegenboekt op kruisposten en de storting in de kas als inkomste en tegenboekt op kruisposten, lopen deze 2 boekingen toch tegen elkaar weg. Of begrijp ik de vraag verkeerd?