Kun je vanuit het buitenland (Italie) ook betalingen doen met ING online i.c.m. TAN-codes via sms op mobiele telefoon of komen deze niet aan?

Ik kan nergens vinden of deze smsjes ook in het buitenland ontvangen worden? IK heb een aantal rekeningen te betalen en neem mijn laptop sowieso mee dus vraag me af of dit kan. Iemand ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Gelukkig wel.

Deze SMS'jes hebben eigenlijk dezelfde inhoud als een normale SMS en kunnen derhalve ook gewoon ontvangen worden.

Bij de ING staat het ook beschreven.

veel plezier in Italie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+10 dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Ik heb het even opgezocht. Je kunt met je mobiel en je laptop vanuit het buitenland via Mijn Ing, betalen.