Hoe gratis is sterretje in autoruit repareren?

Ik dacht altijd, goh, gratis is gratis, verzekering betaalt... wellicht te naief want nu zei vandaag iemand 'ja, maar dat gaat ten kosten van je no claim'.
Is dat zo en hoe zwaar telt dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Afgelopen jaren met verschillende auto's in de familie bij Carglass geweest en ook waren de auto's bij verschillende maatschappijen verzekerd en niemand heeft ooit een cent betaald of is de no-claim kwijtgeraakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat hangt helemaal van je verzekering af. Bekijk de polisvoorwaarden en je weet het, of doe een belletje naar de verzekeringsmaatschappij.
Bij mij was het gratis en ging het niet ten koste van de no-claim korting bij all-risk verzekering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt helemaal. Ben al 4 keer naar Carglas geweest tijdens de afgelopen jaren. Nooit wat betaald en mijn no-claim hebben ze nooit aangeraakt. Gewoon de polisvoorwaarden lezen.
+1
Bij alleen een WA verzekering, moet je de reparatie gewoon betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Car class, die vragen nooit geld, volgens de reclame. Ze werken gratis.

Toegevoegd na 13 seconden:
glass
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het word niet van je no-claim afgetrokken. maar je moet er wel voor verzekerd zijn, het staat ook op je groene kaart, verzekerings kaart of je er voor verzekerd bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms moet je alleen een eigen risico betalen