Waar kun je goedkoop, en kwalitatief goede visitekaartjes laten drukken?

Mag online zijn, of in de provincie Overijssel. Het gaat om ca. 1000 stuks.

Toegevoegd na 1 minuut:
Is overigens niet voor mijzelf, maar het zij mij hopenlijk vergeven ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik dacht ook aan vistaprint...
Je kan er geen 1000 maar wel 100 gratis krijgen, alleen de verzendkosten betalen ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vistaprint biedt ze op internet aan voor 4,95 per 250 stuks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb Vistaprint wel eens uitgeprobeerd, maar de kwaliteit vind ik niet geweldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zullen wel reclameren met de goedkoopste uitvoering en wel betere in het assortiment hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je beetje meer betaald heb je veel meer mogelijkheden.
250 Visitekaartjes €4.99 bij Vistaprint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.papercenter.nl kan zeer mooie visitekaartjes leveren. Een echte aanrader!
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zien er idd mooi uit, maar zijn niet echt goedkoop. Maar ja, alle waar is naar zijn geld.