Welk aandeel gaat minstens 200% rendement in 2009 halen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je welk aandeel in waarde verdubbeld? Of bedoel je een aandeel van een bedrijf dat de winst in 2009 verdubbeld en daardoor een dubbel zo hoog difident uitkeert? Dit komt namelijk op hetzelfde neer als je het over 200% rendement hebt...

Het beste antwoord

Ha, die Pavaro;

Als ik die wijsheid had, waarom zou ik die dan delen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ING

(Ten opzichte van het laagste punt dit jaar zie ik dat aandeel met gemak op het drievoudige uitkomen voor het eind van dit jaar.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Roche
(Roche is de fabrikant van Tamiflu, een van de weinige medicijnen die werken tegen de varkensgriep)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als we dat eens wisten....
Ik denk dat goud en sommige andere commodities de beste kansen heeft op zo'n rendement.
Pennystocks zoals ING zijn niet per defenitie goedkoop.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Termijnmarkt, orange juice, koffie en varkensbuiken. Moet lukken....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lafarge : grootste cementgroep ter wereld en deel uitmakend van de holding GBL (Groupe Bruxelles Lambert) van de gewiekste franse belg Albert Frère.