Denk jij het gat in de markt gevonden maar heb je niet de middelen om het starten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Al zou ik die hebben zou ik het niet melden. Stel je voor dat ik eens wel de middelen heb en een ander gaat er mee vandoor! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees de vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doe ik toch? "Al zou ik een plan zou hebben, zou ik het niet melden. Stel je voor dat ik eens wel de middelen heb (en mijn plan nog steeds een gat in de markt is) en een ander gaat met mijn plan vandoor! ;)"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wachten tot je wel de middelen hebt kan betekenen dat je te laat bent en dus niets verdient. Dan beter een investeerder zoeken en iets minder verdienen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan over welk termijn je praat, maar wees gerust ik heb nog geen plan.
Ja, ik denk dat ik een idee heb in een bepaalde branche die best wel eens een groot succes zou kunnen worden. En vervolgens ontbreekt het mij inderdaad aan middelen om dit te proberen. De risico's zijn op dit moment vrij groot en de gedachte dat ik de komende 30 jaar op een houtje moet bijten als het toch niet lukt doen mij weerhouden van het ten uitvoer brengen van mijn ideeen.

Tsja, what to do?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Gat in de Markt" is helaas slechts het topje van de ijsberg. Succes ervan maken betekent jarenlange toewijding. En als je dat in het achterhoofd hebt wil je dan nog, zo ja, dan vind je je weg ook wel. Want makkelijker dan een paar centen vinden wordt het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk wel dat ik een goed idee heb, althans met de huidige econbomische ontwikkelingen kan ik beter zeggen had. Maar als deze weer wat aantrekt kan het absoluut nog steeds een succes worden. Maar de middelen heb kik niet nee, arm studentje he.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Momenteel is er meer sprake van een gat in mijn portemonnee.