Denk jij het gat in de markt gevonden maar heb je niet de middelen om het starten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Al zou ik die hebben zou ik het niet melden. Stel je voor dat ik eens wel de middelen heb en een ander gaat er mee vandoor! ;)

Ja, ik denk dat ik een idee heb in een bepaalde branche die best wel eens een groot succes zou kunnen worden. En vervolgens ontbreekt het mij inderdaad aan middelen om dit te proberen. De risico's zijn op dit moment vrij groot en de gedachte dat ik de komende 30 jaar op een houtje moet bijten als het toch niet lukt doen mij weerhouden van het ten uitvoer brengen van mijn ideeen. Tsja, what to do?

"Gat in de Markt" is helaas slechts het topje van de ijsberg. Succes ervan maken betekent jarenlange toewijding. En als je dat in het achterhoofd hebt wil je dan nog, zo ja, dan vind je je weg ook wel. Want makkelijker dan een paar centen vinden wordt het niet.

Ik denk wel dat ik een goed idee heb, althans met de huidige econbomische ontwikkelingen kan ik beter zeggen had. Maar als deze weer wat aantrekt kan het absoluut nog steeds een succes worden. Maar de middelen heb kik niet nee, arm studentje he.. :)

Momenteel is er meer sprake van een gat in mijn portemonnee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100