Wat zijn de gevolgen als ik iemand bij laat schrijven op mijn rekening?

Voor belasting, toeslagen, uitkering en bijdrage WLZ / WMO. Zowel voor mij als voor de ander.

2 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
2 jaar geleden
Bedoel je als geldezel?
https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/fraude/geldezel/#:~:text=Een%20geldezel%20laat%20zijn%20rekening,heeft%20te%20maken%20met%20criminelen.
tinus1969
2 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?

Antwoorden (1)

In principe maakt dat niet maar je kan wel worden geconfronteerd met extra bewijslast wat jou toebehoort en de ander, maar in principe is dat wat ieder gestort heeft van hem/haar.