Ik heb een digitale "wegwerp" creditcard, maar kan ik dit ook via een omweg naar mezelf overmaken?

Ik heb een digitaal tegoed via de Digital Wallet van prepaiddigitalsolutions. Nu is deze credit card op veel websites niet te gebruiken. Gelukkig zijn er nog wel websites waar het nog wel kan.

Het werkt in stappen van 5 a 10 euro, dus ik hou altijd een rest tegoed over en het blijft onhandig dat ik niet overal kan betalen. Is het nog mogelijk om via een betalingstool of andere omweg toch een betaling via deze digitale portemonee te doen, zodat het geld alsnog bij mijn rekening, Paypal rekening of andere credit card terecht komt?

2 jaar geleden
2.7K
bamibal
2 jaar geleden
Wordt de creditcard misschien wel geaccepteerd bij crypto-handelaren? Je zou een rekening kunnen openen bij bijvoorbeeld Bitvavo en dan cryptomunten kopen met je saldo. Daarna kun je ze weer verkopen (of houden en hopen op koersstijging).

Antwoorden (2)

Ja, je kan het op je Paypal rekening krijgen.
Log in op je Paypal rekening en stuur een betaalverzoek naar een ander email adres van jezelf (die niet gekoppeld is aan Paypal).
Open het mailtje die je dan krijgt en klik op betalen.
Je komt dan weer bij Paypal terecht. Je moet nu niet inloggen of een account aanmaken maar direct betalen met je creditcard.
Ik heb het zelf heel vaak zo gedaan.
2 jaar geleden
wilkers
2 jaar geleden
Helaas heeft gebruiker escape hieronder gelijk. De kaartenuitgever is geweigerd, wat op zich toch een beetje dubieus is op zich.
grasmaaier
2 jaar geleden
O , ik wist niet dat het niet meer werkte. Heb het ook al tijden niet meer gedaan. Ik weet verder geen andere manier.
Nee, je kunt deze prepaid creditcards op geen enkele manier verzilveren. Het kon vroeger via Paypal, maar dat is stopgezet. Het enige dat je kunt doen is het bedrag uitgeven via webshops, vliegmaatschappijen, etc.
2 jaar geleden
wilkers
2 jaar geleden
Webshops hebben betaalsystemen. Kun je als consument niet zelf zo'n betaalsysteem op je bankrekeningnummer zetten?
wilkers
2 jaar geleden
Blijkbaar heb ik een domme fout gemaakt, bij zowel de webshops als Paypal. Ik heb maand / dag ingevuld in plaats van maand / jaar. Geen wonder dat het niet werkte. Nog niet weer geprobeerd via Paypal, maar er stond wel iets over dat ze geen prepaid cards accepteerden.