Als de euro valt wat gebeurt er dan met ons geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ligt het op de grond, en moet je bukken om het weer op te rapen.

Antwoorden (6)

Het blijft bestaan. Het is alleen minder waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het op de beurs gebeurt dan daalt de waarde, valt hij op straat dan vlug oprapen anders ben je hem kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die wordt niets meer waard. Een brood kan dan wel 100 euro gaan kosten.

Ik zou nu maar alvast dollars gaan inkopen. Of ponden. Nu is de koers nog goed, in ieder geval beter als straks.

Maar misschien komt het straks straks toch nog weer goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tsja.. Dan wordt de euro een stuk minder waard n worden je vakanties in azie opeens een stuk duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de euro valt is ie minder waard . goederen worden duurder - ook door inflatie. Voorlopig euro's bijhouden gezien er geen alternatief is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan wordt alles heel snel veel duurder voor ons, omdat onze munt minder waard wordt. Vandaag koop je een brood voor bijv. 1 euro, morgen moet je 5 euro voor een brood betalen.
Laten we hopen dat het nooit zover komt.