jaarcontract afgelopen en nu weer een nieuw contract. Wel/geen eindafrekening?

mijn jaar contract is verlengd met nog 1 jaar. het oude contract liep 31 juli af. Nu heb ik een 13e maand en een beetje vakantiegeld opgebouwd. ik ging ervan uit dat er een eindafrekening zou komen en dan weer bij aanvang van het nieuwe contract opgebouwd zou worden.
Nu blijkt dit niet zo te zijn maar ergens wringt dit toch bij mij.
Wat zijn de regels hierover>

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als je contract wordt verlengd krijg je geen afrekening maar loopt alles door zoals je gewent bent. Alleen bij geen verlening krijg je een eind afrekening van je werkgever.
ronron1212