Ik heb een loonachterstand,Kan ik beslag leggen op de inboedel van het bedrijf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt is het kwestie van een telefoontje en je werkgever heeft een nette brief van een jurist op de deurmat liggen. Maar ik zou eerst gewoon eens gaan praten. Werkt beter en je geeft daarmee je grens aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja via incasso
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan pas als je een incassobureau inschakelt, het bedrijf gaat dagvaarden en een vonnis haalt bij de rechter.. Dat proces duurt maanden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je de rest van de procedures doorlopen hebt wel.
je zult eerst een loonvordering moeten gaan maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel dagen achterstand heb je dan? Heb je je werkgever er al op aangesproken? En je collega's hebben die wel al loon gehad? Wellicht is het een goed idee om eerst eens een aangetekende brief te sturen.