Hoeveel verdient een dropshipper maximaal?

Ik zit eraan te denken om op de korte termijn te beginnen met dropshipping. Natuurlijk weet ik dat dit een grote stap is waarbij best wel veel komt kijken. Ik vraag me alleen af hoeveel je hiermee maximaal kunt verdienen, dit hoeft voor mij niet perse tonnen per maand te zijn( zou natuurlijk mooi zijn. Maar met een paar duizend euro per maand zou ik al tevreden zijn, het gaat mij erom dat ik gewoon hiervan kan leven om voor later mijn vaste lasten te betalen en een redelijk bedrag voor mezelf over houden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
ronron1212
4 jaar geleden
Daar is niets van te zeggen.
crispy
4 jaar geleden
als ondernemer (want dat ben je dan) heb je geen garantie op inkomen, je hebt geen garantie dat je klanten betalen wat ze moeten betalen, je hebt geen garantie op omzet. Het kan veel zijn, je zou veel kunnen verdienen, maar het kan ook zomaar een maandje helemaal niets zijn of zelfs negatief. Want je hebt natuurlijk ook kosten die je moet betalen, en dat loopt niet altijd gelijk met je inkomsten.
tinus1969
4 jaar geleden
Heb je al een bedrijf/leverancier waarvan je de spullen gaat verkopen? Wat voir branche?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@crispy, oh ja daar ben ik me wel van bewust maar bedoelde het meer in de zin van of er een limiet geldt van wat je ermee kunt verdienen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@tinus1969 uhm nee dat nog niet. Ik ben hiervoor nog mee aan het oriënteren.
tinus1969
4 jaar geleden
Mss dit eens lezen: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Drop_shipping ( kijk bij scams)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Work-at-home_scheme
https://www.kvk.nl/advies-en-informatie/internationaal-ondernemen/e-commerce/dropshipping-online-verkopen-zonder-voorraad/?msclkid=aafdbbc028711d6b1484e57728ca7ec6&utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=1.%20KVK%20-%20A%26I%20-%20Internationaal&utm_term=%2Bdropshipping&utm_content=Dropshipping%20(bmm) (kijk vooral bij internatiinaldropshipping)
Waarom zou een leveranciers via dropshippers willen werken? In het beste geval om dekosten van marketing te besparen.

Antwoorden (2)

Hoi, ik werk met dropshipping. Dat is niet al mijn inkomen. Ik denk niet dat je alleen daarmee kan leven. Ik wil je niet teleurstellen maar paar duizend euro per maand verdien je zeker niet. Het kan wel als soort van bijbaan
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Jawel hoor, ik heb filmpjes gezien op youtube van personen die door dropshipping succesvol zijn geworden. Dit is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd maar onmogelijk is het niet. Maar jij ziet het dan ook als een extra “bijverdienen” neem ik aan? Want de personen die succesvol zijn geworden zijn wel vrijwel dagelijks ermee bezig. Dus het ligt er ook aan hoevaak je hiermee bezig bent en of je veel sales hebt.
anneliez
4 jaar geleden
vergeet niet dat die filmpjes alleen maar geplaatst worden door degenen die het wel lukt. De mensen die er de mist mee in gaan komen dat niet vertellen. Net zoals je op facebook en dat soort dingen alleen maar mensen ziet die het leuk hebben. Er zijn maar weinig mensen die hun mislukte baksel laten zien, maar de taart die wel gelukt is moet duidelijk in beeld
tinus1969
4 jaar geleden
Dropshippen is een vorm van handel. De vraag hoeveel je er mee kunt verdienen is net zoiets als vragen hoeveel je kunt verdienen met handel in aardappels of aandelen.
Het belangrijkste aspect is niet het dropshippen maar je eigen marketing van het product dat je verkoopt. Ben he eengoede handelaar/marketeer die er veel tijd in steekt?
Daar zit geen maximum aan. Wat jij uiteindelijk gaat verdienen is niet te zeggen, dat is nu eenmaal het risico van ondernemerschap. Grote kans dat je er weinig tot niks aan overhoudt, aangezien de prijzen vaak met weinig marge verkocht worden. Maar als jij op de een of andere manier winst maakt is er geen limiet aan de hoeveelheid winst die je mag draaien.