Hoeveel mag een minderjarige van 16 verdienen?

Mijn zoon is 16 en werkt bij Albert Heijn, maar door de drukte werkt hij extreem veel (meer dan toegestaan volgens de wet), maar vanaf welk bedrag vervalt de kindertoeslag en bijslag? Ik kon voor dit jaar geen gegevens vinden

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Vanaf 1 januari 2020 mag een kind onbeperkt bijverdienen. Er zijn geen extra regels meer voor kinderen van 16 of 17 jaar.
U hoeft ook niet meer aan ons door te geven als uw kind inkomen heeft of als het inkomen verandert.
ronron1212