Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je betaald tijdens 4 dagen in de week werken en 1 dag school studie ra accountant?

Als ik ra accountant studie wil doen, moet ik gelijk 4 dagen in de week werken en 1 dag school. Weet iemand of je dan ook betaald krijgt en zo ja hoeveel (niet precies maar bijv. 60 cent ofzo in het uur wat met stage normaal is, of een minimum loon ofzo)? Op de site staat dat je dan volgensmij als assistent accountant begint te werken.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik werk bij een van de grootste accountantskantoren en daar geldt bij een RA studie:

vergoeding kosten: college- en inschrijfkosten, examengeld, boeken en studiemateriaal, reiskosten indien geen leaseauto

vergoeding van tijd: 50% van de tijd is voor de werknemer en 50% is voor de werkgever tot een maximum van 270 uren. Voor de RA praktijkscriptie krijg je een budget van 40 uren, 100% ten laste van de werkgever.

Het kan natuurlijk best zijn dat er bij andere accountantskantoren andere regels gelden, maar over het algemeen zullen ze elkaar hierin min of meer wel volgen.
(Lees meer...)
paulus811
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing