hoe kan ik snel valuta's omwisselen?

ik wil snel valuta's kunnen wisselen en terugwisselen.
kan dit ergens online? of moet je daarvoor ergens heen?

4 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Bij de grenswisselkantoren kan dat het snelst.
ronron1212
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ een link voor de adressen
https://www.geldwisselkantoor.nl/valuta-inwisselen/?gclid=CjwKCAjwguzzBRBiEiwAgU0FT8D9z5x2SECOXM39HKslZ6ARbztLP8U6TDQFvlvErpLhXjd7Le9yDxoCJ6UQAvD_BwE
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Bij de Goudwisselkantoren kan men bijna alle soorten buitenlands geld wisselen
•Naast bankbiljetten ook muntgeld wisselen
•Ook veel oud geld dat geen wettig betaalmiddel meer is wisselt Goudwisselkantoor. Onze taxateurs leggen het u graag uit
•5 euro en 10 euromunten uit Nederland
•Kortom: geld wisselen bij Goudwisselkantoor is bijna onbeperkt
Ik ga ervan uit dat je papieren biljetten wil omwisselen. Dat kan je snel en eenvoudig doen bij de kantoren van GWK Travelex. In Nederland zijn er 50 filialen. Je vindt de kantoren in veel grote steden, in de grotere NS-stations, stadscentra en op de luchthavens Schiphol Airport, Eindhoven Airport en Rotterdam The Hague Airport. Op deze website https://www.gwktravelex.nl/vestigingen/ vind je de vestigingen.

N.B.: De kantoren accepteren geen munten.
Antoni
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Tip: bij het GWK kun je online je bestelling al plaatsen. Dus welke valuta je wilt ruilen. Dan ligt bij afhalen voor je klaar. Ze hebben sowieso 50 verschillende valuta op voorraad. En alle bestaande valuta kunnen besteld worden. Behalve cryptomunten.