Bijstand niveau
lager kun je eigenlijk niet
het kan zo zijn dat je een deel van het geld dan ook via bijstand moet aanvragen.
omdat anders je afkeuring bedrag niet voldoende is
13 jaar geleden
Als je onder het bijstandniveau voor een alleenstaande boven de 21 617,04€ komt, kun je een toeslag van max 246,82 krijgen.
Naast die toeslag heeft de gemeente ook extra voorzieningen zoals bijzondere bijstand/maatschappelijke participatie. Informeer daar naar bij de Soc.Dienst
anneliez
13 jaar geleden
Als je onder bijstandsniveau (zit je nu al met 700) kun je een aanvullende bijstandsuitkering aanvragen bij de gemeente waar je woont. Dat is een heel gedoe met veel paperassenwerk, maar als het eenmaal geregeld is heb je in elk geval een bedrag waar je van kunt leven.