Mag je het land uit met een schuld aan het UWV?

Ik heb gelezen dat ze op het vliegveld checken of je schulden hebt bij de belastingdienst of openstaande (verkeers) boetes maar vallen schulden aan het UWV hier ook onder of staan die niet in dit systeem geregistreerd?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
4 jaar geleden
Je hebt geen geld om je schulden te betalen, maar wel om op vakantie te gaan met het vliegtuig?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik ga niet op vakantie.
ronron1212
4 jaar geleden
Waarom ga je dan het land uit?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Emigratie.
ronron1212
4 jaar geleden
Dan zul je toch eerst al je schulden moeten betalen.

Antwoorden (1)

Die staan geregistreerd dus je hebt kans dat je wordt tegengehouden.
ronron1212