Hoeveel netto ga ik verdienen?

Ik begin binnenkort bij mn nieuwe baan.. maar het is een 0 uren contract dus de uren verschillen enorm.. ik weet dat ik bruto €10,80 per uur verdien (ik ben 18) maar hoeveel is dat dan in netto? Per uur

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
paulus811
4 jaar geleden
Je kunt hier een pro forma berekening maken. Je moet dan wel een gemiddelde per maand weten. https://www.adp.nl/online-loonberekening/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Van bruto naar netto is ongeveer éénderde (belasting) er af

Antwoorden (1)

Dat is afhankelijk van het eindbedrag. Als ik bijvoorbeeld bij mijn werk meer dan 580 euro verdien, betaal ik belasting. Bij minder dan 580 euro ontvang ik dus mijn bruto loon als netto.
Als ik boven dit bedrag zit, gaat er bij mij ongeveer 90 cent per uur af