Ik heb geld uit Ghana weet iemand toevallig waar en of ik dit überhaupt kan omwisselen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het GWK Travelex accepteert bijna valuta waarin gehandeld wordt.Maar dan moet het wel op papiergeld gaan. Muntgeld accepteren ze niet. Of dat ook voor geldt uit Ghana geldt, wordt niet vermeld. Om dat zeker te weten kan je contact opnemen met de klantenservice van GWK Travelex.

Bronnen:
https://www.gwktravelex.nl/buitenlands-gel...

Dat geld kun je in Nederland niet kwijt het geld mag niet naar Ghana maar er ook niet uit gevoerd worden. Invoer- en uitvoerbeperkingen • Invoer: niet toegestaan. • Uitvoer: niet toegestaan. • Invoer buitenlandse valuta: vrij, mits aangegeven • Uitvoer buitenlandse valuta: vrij, tot maximaal bij invoer aangegeven bedrag

Moeilijk maar wel mogelijk verkopen! Idee: Informeer eerst wat de waarde is. Er zijn vast toeristen die richting Ghana gaan. Bied het aan op MP. Ik zou er een goede deal voor de koper van maken, anders blijf je er nog mee zitten. Beter 50% van de waarde dan blijven zitten met 100% (nep) 'Monopoly-geld' :P Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100