Hoe kan ik een creditcard aanvragen met BKR registratie?

Mijn aanvraag wordt geweigerd omdat ik vanwege mijn hypotheek een negatieve registratie heb. Ik heb een vast inkomen en geen andere schulden. Is er een manier om aan een cc te komen? Liever geen prepaid. Daar zitten hoge kosten aan.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Een negatieve registratie krijg je alleen als je betalingsachterstand hebt of gehad hebt. Niet omdat je een hypotheek hebt. Misschien dat je visa of de ANWB card wel krijgt moet je wel lid zijn van de anwb
ronron1212
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Volgens mij pas een negatieve registratie bij 3 maanden hypotheek achterstand, dus het is te verwachten dat kredietverstrekkers niet gelijk staan te springen om een klant met een dergelijke historie.
ronron1212
4 jaar geleden
Dat klopt @iHave
Het verstandigste is dan een debitcard. Maar waarschijnlijk wil je dat ook niet.

Een prepaidcard is toch een slimmere keuze, ook al zijn de kosten hoger.

Ik zal er een link bij doen waar wel creditcards worden aangeboden, zonder BKR check, alleen zullen zij ook hogere kosten in rekening brengen, omdat je een krediet aangaat.
Wees verstandig en lees de bron even goed door.

https://credit-cardaanvragen.nl/zonder-bkr-toetsing/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je link gaat over prepaid creditcards, daarbij ga je dus GEEN (en dat is dus anders dan in jouw antwoord) krediet aan (dus logisch dat er geen BKR check is), maar moet je eerst een bedrag storten.
Maar voor sommige doeleinden waarvoor je een creditcard wilt gebruiken kan dit een handige optie zijn.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Klopt deels.
Je kunt ook aanklikken voor andere opties, dan zie je ook dat een BKR check heel normaal is, indien je een krediet aangaat.
Ik had inderdaad beter kunnen zeggen: ook zonder BKR check.