Kan ik ergens kijken waar en wanneer ik mijn vvv cadeaukaart heb gebruikt?

Ik heb in december een VVV-cadeaukaart gekocht bij de Primera. Ik wilde hem laatst inwisselen maar hij gaf aan geen saldo te hebben. Ik weet 100% zeker dat ik hem niet heb gebruikt in de tussentijd, kan ik ergens kijken waar en wanneer hij is gebruikt?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.3K
LeonardN
5 jaar geleden
Kan ook zijn dat iemand de code heeft "geraden" of gezien en gebruikt heeft. https://www.ad.nl/economie/fraude-met-cadeaukaarten-is-fluitje-van-een-cent~aa7c94ac/

Antwoorden (1)

Het is de winkel waar je de kaart koopt die hem activeert. Je zult dus terug moeten naar de Primerawinkel. Je kunt nagaan of je kaart geactiveerd is door op onderstaande website het kaartnummer en de pincode in te voeren
Misschien kunt je hier het saldo checken.
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/saldo-checken
Als de kaart een legale kaart van de VVV is, staat aan de achterkant van de kaart onder een kras laag de code. (Als er inmiddels weer niet iets is gewijzigd).
Toegevoegd op 24 maart 2019 17:12: tekst