Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik informatie krijgen over een eethuis openen in spanje?

Ik wil een italiaans eethuis gaan beginnen in zuid spanje
maar kan nergens op internet er informatie over vinden
zijn er mensen op G.V die familie of kennisen hebben die ook iets zijn begonnen in spanje en hoe die het hebben gedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
749

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens op www.spanjeforum.nl, daar kan je met al jouw vragen over Spanje terecht.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De toeristensector is de meest bloeiende sector van het zonnige Spanje. Velen hebben er wel eens aan gedacht om zelf de stap te wagen om zich in de Spaanse horeca-branche te storten. Wij bieden u met de site ‘horecaspanje.nl’ een gevarieerd aanbod in de horecasector aan de Costa Brava, Barcelona en de Costa Dorada...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou altijd beginnen bij de Kamer van Koophandel. Zij hebben weer allerlei adressen. Ik denk ook het Bureau voor Tourisme, en het Spaans Verkeersbureau.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eens op 'water naar de zee dragen'.
M.a.w. het is een volkomen verkeerde tijd om zoiets nu en daar te beginnen. Ik zou er eens heen gaan, dan hoor en zie je alle info die je nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding