Wordt kleding die gekrompen is in de machine vergoedt door de Inboedel-verzekering?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Door die van mij niet. Lees je polis er maar eens op na.

Ik denk dat dat een eigen risico is, geen vergoeding dus.

Wat denk je nu zelf? Zou een mooie boel worden. Ik fouten maken en een ander betalen? Dan zou je ze ook moeten bellen voor je roze onderbroeken. Nee, dat wordt niet betaald. Eigen schuld. En als het niet je eigen schuld is, zorgen ze er wel voor dat het toch jou schuld was. PS: Lijkt me helemaal te gek als ik bij een verzekeringsmaatschappij zou werken en iemand zou me bellen met jou vraag. Zal maar niet zeggen hoe ik zou reageren, hahaha...

Als dat zo was zou de premie wel iets hoger zijn. Bij zulke dekking werk je fraude in de hand. Iets wat je niet meer zo leuk vind gooi je in de kookwas en haalt daarna bij de verzekering het geld op. No way!

Nee, wordt niet vergoed. Premie zou, zoals al door anderen aangegeven is, extreem omhoog gaan. En what's next? Het aangebakken eitje tijdens het koken declareren?

nee dit valt bij de meeste maatschappijen niet onder de verzekering tenzij je kunt aantonen dat je wasmachine door een defect veel te heet gewassen heeft maar dan nog probeert de verzekeringsmij je de schade te laten verhalen op de leverancier van de wasmachine

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100