Wie weet wat de bankcode is vanCommonwealth Bank of Australia?

Hoi, ik probeer online via wester union een bedrag te sturen naar een bankrekeningnummer in Australie. Wie weet wat de bankcode is vanCommonwealth Bank of Australia? Dat is wat ze vragen en het moet 3 karakter maar zijn. Ik kom er niet achter. Is dat een swift code? Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3 tekens lijkt mij raar, de Bank Identifier Code is CTBAAU2S
https://www.commbank.com.au/support/topics/international-money-transfer-and-travel.html?ei=gsa_rec_bic_1

Antwoorden (1)

De Bank Identifier Code is CTBAAU2S
De bankcode zoals WU die noemt is tussen de 3 en de 23 tekens lang.