Mag mijn bewindvoerder de rekening van mij en mijn vader blokkeren zonder toelating?

Mag ik van bewindvoerder veranderen naar iemand die wel wilt samenwerken met mij en mijn vader? Kan zij dwingen mijn honden weg te doen want van een hond heb je meer dan van een vent die je telkens in de steek laat mag een bewindvoerder koppels uit elkaar trekken? Of dochter en vader uit elkaar krijgen
Is mijn vader verplicht alles te verkopen als hij niet onder bewindvoerder staat en zijn dochter wel

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
Erna55
6 jaar geleden
Ik heb een paar vragen voor je :
- kom je uit Nederland of Belgie ?
- hoe oud ben je ?
- welk soort bewindvoerder , WSNP of beschermingsbewind ?

Antwoorden (1)

Een bewindvoerder zijn opdracht ligt vast volgens de wet op de bewindvoering.
Zijn mogelijke beslissingen moeten voldoen aan deze wetgeving, zo niet overtreedt de bewindvoerder de wet.
Ik raad u aan u met uw vragen te richten aan de betrokken vrederechter indien u geen akkoord bereikt met de bewindvoerder zelf.