Waar kan je het best een link plaatsen om mensen te vinden voor je enquête?

Anoniem en gratis..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat ligt aan de doelgroep aan wie je de enquete wilt stellen.
Ik zou zeggen op hyves, facebook of twitter.
Of gewoon mailtjes sturen.
Je kan de link ook uitdelen aan mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaats de link op alle plekken waarvan je weet dat er mensen komen die tot jouw doelgroep behoren.
En wat ook heel belangrijk is: maak geen ellenlange url want dat schrikt af! Je kunt de url verkorten via tinyurl.com of een soortgelijk programma!