Hoelang duurt het voordat je bericht krijg over studiefinanciering in het buitenland?

Ik had eerst al studiefinanciering, maar ik ga nu een volledige studio volgen in Engeland, ik wacht al 3-4 maanden op bericht, ik heb ze verschillende mailtjes geschreven omdat ik volgende maand al schoolgeld moet betalen, maar ze zeggen steeds dat ze de school nog moeten controleren en dat het nog enkele weken zal duren..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zal het nog enkele weken duren lijkt mij...

Antwoorden (1)

Er wordt geadviseerd minimaal 8 weken voor vertrek naar het buitenland door te geven dat je buiten Nederland wilt gaan studeren. 3-4 maanden wachten op bericht is te lang. Misschien is er iets fout gegaan. Dat betekent dat je zo spoedig mogelijk telefonisch contact met de DUO-IB groep moet opnemen. Vraag of je bericht is binnengekomen en zo ja op elke termijner antwoord te verwachten is.

Welke zaken je moet regelen als je in het buitenland gaat studeren is in de link van DUO-IB hieronder te lezen: zie bron.
fisbel