Kan je in de min staan op een jongeren rekening van ING?

Ik wil iets kopen wat ik hard nodig heb. Dus als ik 't vandaag bestel is het op tijd binnen maar ik krijg morgen pas meer geld en nu heb ik 150 euro te weinig...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat moet je ook niet willen. Rood staan kost meer rente dan een gewone lening. Je betaald bij ING 13,9% (!!) rente bij in de min staan.
Als je geen geld hebt kun je niets kopen. Sparen helpt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wacht die ene dag.
Amadea
6 jaar geleden
Of vraag het aan je ouders, als je dat echt zo nodig hebt.

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet.
Je kunt rood staan ook niet aanvragen voor een jongerenrekening.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Plus