Al doe je het zwart dan zijn er denk ik wel mensen bereid om het een paar uurtjes te doen voor een tientje per uur.

Minder kan ook maar ja niet iedereen is dan altijd tevreden .

Toegevoegd na 45 minuten:
ook een stukje prijs kwaliteit dingetje.... ik bijvoorbeeld ben razendsnel...en werk uitmuntend.

Als ik dan een bijbaantje zoek dan wil ik wel dat het minimaal op een tientje per uur zit..

Sommige mensen zijn zo gek dat ze het voor 6 euro doen... maar hoe hoger je het bedrag stelt hoe meer keuze je hebt want dan komen er veel mensen op af...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10-15 Euro per uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne 12.50 per uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een schoonmaakster wilt om te poetsen dan kost zij 10 tot 15 euro per uur, maar als je die voor andere zaken wilt, dan moet je overleggen en tot overeenstemming komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL!
De meeste schoonmakers (m/v) zijn niet te koop.

Maar je kunt ze vaak wel voor tussen de 7,50 en de 15 euro per uur huren.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL :-D +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Me too +
Ik betaal 11 Euro per uur (zwart). Heeft iemand ervaring met een witte werkster (m/v)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 uur voor €25,- is in mijn omgeving meest gangbaar.